رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در مراسم افتتاحیه نمایندگی کرمانموتور در رشت، با اشاره بر لزوم توجه تولید کنندگان به نیاز مشتری و تقاضای بازار گفت: ارائه خدمات پس از فروش و نقش آفرینی تولیدکنندگان در حمایت از مشتری شرط مهم در ماندگاری و مقبولیت برای مصرف کنندگان و شهروندان است.
علی منتظری تصریح کرد: با وجود شرایط رقابتی در عرصه تولید، در شرایطی قرار داریم که باید بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
وی ارائه خدمات پس از فروش خودرو برای مردم را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: فقدان امکانات مرتبط با خدمات پس از فروش، یکی از مشکلات شهروندان در خصوص استفاده از خودروهای خارجی است و این امر در نهایت منجر به کاهش استقبال برای مصرف این کالا می شود.
منتظری علاوه بر نقش خدمات پس از فروش برای ایجاد محبوبیت بین مصرف کنندگان گفت: بیشترین فعالیت اقتصادی در حوزه خدمات پس از فروش انجام میشود که خود زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر و پایدار است.
منتظری خاطر نشان کرد: کرمان خودرو سابقه و ظرفیت خوبی در ارائه خدمات پس از فروش در کشور دارد و میتواند در گیلان هم کارنامه درخشانی از خدمات و فروش خودرو را از آن خود کند.
گفتنی است با سرمایهگذاری 100 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی و راهاندازی مرکز فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور در رشت، برای 12 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است که تا یک ماه آینده این میزان به 45 نفر خواهد رسید و با راه اندازی کلیه بخش های خدماتی آن سهم کل اشتغال آن به 70 نفر خواهد رسید.
/سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان